Skip to main content

Evaluare Psihologică

Ședințele de evaluare constau în numărul de ședințe necesare completării chestionarului solicitat de către dumneavoastră (completarea unui chestionar obișnuit durează aproximativ 50 de minute, dar poate varia – acest lucru va fi discutat și stabilit în momentul solicitării dumneavoastră).

Tariful ședințelor de evaluare psihologică pentru comisia de handicap pentru adulți şi pentru copii este 150 Ron/ședința de evaluare (50 de minute) - pentru solicitarea evaluării de urgență sau la domiciliu, tariful poate varia. În acest tarif este inclus și raportul eliberat.

Tariful ședințelor de evaluare psihologică pentru adulți sau copii este 200 Ron/ședința de evaluare. În acest tarif este inclus și raportul eliberat.

Ofer testare, evaluare si interpretare pentru oricare din testele de mai jos: 

Evaluare Psihologică pentru adulți

MMSE - 2 - Mini-Mental State Examination
DAS - Scala de Adaptare în Cuplu (de adaptare diadică)
Profilul distresului afectiv – David Opriş şi Bianca Macavei
Scala de depresie Hamilton – Max Hamilton
Scala de anxietate Hamilton – Max Hamilton
Chestionarul de autoevaluare a sănătăţii mentale – Daniel David
Scala de dezvoltare post-traumatică – Crystal Park, Lawrence Cohen şi Renee Murch
EFE - evaluarea funcționalității eului
Chestionarul schemelor cognitive Young – Jeffrey Young şi Gary Brown
Scala de atitudini şi convingeri 2 – Raymond DiGiusepe, Russel Leaf, Theresa Exner şi Mitchell Robin
Scala de atitudini şi convingeri generale – Helen Lindner, Robert Kirkby, Eleanor Wertheim şi 
Penelope Birch
Chestionarul de acceptare necondiţionată a propriei persoane – John Chamberlain şi David Haaga
Inventarul ideilor – Howard Kassinove, Richard Crisci şi Solomon Tiegerman
Chestionarul de convingeri personale – Andrew Berger şi Howard Kassinove
Inventarul de supresie „Ursul Alb” – Daniel Wegner şi Sophia Zanakos
Scala de stimă de sine – Morris Rosenberg
Scala de autoeficacitate – Ralf Schwarzer şi Matthias Jerusalem
Scala de atitudini disfuncţionale – Arlene Weissman şi Aaron Beck
Chestionarul gândurilor automate – Steven Hollon şi Philip Kendall
Scala de atitudini şi convingeri forma scurtă – Daniel David


Evaluare Psihologică pentru copii

Hipic - profilul ierarhic al personalității copilului
ECI - chestionar de evaluare a copiilor (tematica: ttulburări alimentare, tulburări de comportament, tulburări din spectrul autist, ADHD etc)
MASC - instrument de screening al anxietății la copii
Scala de iraţionalitate pentru copii şi adolescenţi – Michael Bernard şi Felicity Cronan
Scala de convingeri raţionale pentru copii – William Knaus

Comments

Popular posts from this blog

Începutul unui proces

Intra in cabinet si ramane tacuta...                    Prima sedinta de psihoterapie Ajunge la prima sedinta conform programului, intra in cabinet si ramane in tacere. "Si acum ce?", tacerea lasa loc unei scufundari, unei nevoi de a povesti. Privirea cauta un punct de sprijin, un loc de plecare si reuseste sa spuna doar "nu stiu de unde sa incep, dar simt nevoia sa plang"... linistea primeste lacrimire, sughitul, respiratia intretaiata de dorinta de descatusare. Aceasta prima parte lasa spatiu unei idei: "ma simt mica si confuza" si nevoia unui verdict din partea mea care nu apare pentru ca simt nevoia sa las povestea sa se desfasoare, sa nu intervin cu vreo directie care poate schimba cursul deja ales, desi inca nestiut, al clientei. Cuvintele apar, ideile prind contur, sentimentele sunt denumite cu o stinghereala destul de des regasita in primele intalniri din cabinet. Se contureaza ideea atacurilor de panica, a ceea ce resimte la nivel fi

Figurile care rămân în conversație

”La început, întrebările tale păreau că au un sâmbure de conflict, mă blocau și calculam pașii spre ieșirea din cabinet. Eram uimit că povesteam diverse situații și nu obțineam aceeași reacție obișnuită de critică sau de nemulțumire și nu înțelegeam de ce. Apoi, timpul a început să se dilate și aveam tot mai spațiu să le procesez fără să am acea reacție organică de panică.” Dorința de înțelegere a propriei persoane și dorința de a remedia acele idei contradictorii sau conflictuale au cerut   acel mic pas către un specialist, un mic pas aparent vulnerabil, condiționat   și încărcat din start de reacțiile întâlnite până la momentul acestei decizii. Este normal să apară teama de a fi judecat, teama de a fi criticat sau așteptarea de a nu fi luate în considerare reacțiile personale avute în diverse contexte - să fie de fapt minimalizate, corectate, desconsiderate etc   - după reacțiile frecvent întâlnite anterior. Cadrul terapeutic oferă însă contexul de siguranță pen

Disponibilitatea emoțională a părintelui

In cabinet, copilul si terapeutul...     sau despre disponibilitatea emoțională sau absența acesteia Copilul intra in cabinet foarte agitat, neatent, speriat si supraexcitabil la orice stimul din mediu. Se linisteste putin in cabinet, dar la sfarsit nu mai vrea sa plece din sala de asteptare. Jocul este un capitol restant, uraste scrisul... deci, scoala. Face temele acasa in doua ore, desi i-ar lua maximum o ora, declara mama lui. Se descurca bine, dar nu este dispus; uneori, neputinta se transforma in refuz. La fel de neatent este si la joc, parca nimic nu il stimuleaza suficient. Nu isi poate mentine atentia catre ceea ce face, alege jocuri pentru a schimba regula si apoi renunta dezamagit. Are 9 ani acum; este foarte energic, dar fara o directie, foarte vorbaret, dar nu vizeaza dialogul; primeste diagnosticul de hiperactivitate si deficit de atentie in urma cu aproximativ doi ani, coincizand cu perioada mai serioasa de la scoala. Prefera tehnologia si discutiile din domeniu